Frais Monde profumo in crema - Bacche (Berries)

Днешната публикация е посветена на едно малко вдъхновяващо съкровище, което ми беше изпратено за проба от PARF!MO.BG. Да, вдъхновяващо е точната дума. От доста време не ми се беше случвало буквално да ме сърбят ръцете да седна да пиша нова публикация в блога (напоследък усилията ми са по-скоро съсредоточени към един нов проект, но за това друг път).

Когато представител на сайта за първи път се свърза с мен бях доста скептично настроена, очаквах обичайното предложение в стил "ние ще си поразчистим залежалата стока в склада - вие ни споменете 2 пъти в публикация". Нищо подобно - новите ми приятели от PARF!MO.BG заложиха на много хитра стратегия. Изпратиха ми интригуващ и нетипичен продукт, който лично аз не съм виждала да се продава на друго място в България. Какъв по-добър начин да направиш впечатление от това да предложиш нещо уникално? Но да пристъпим към самия продукт, защото нямам търпение да ви разкажа за него.





Frais Monde profumo in crema - Bacche (Berries)

В тази малка кръгла кутийка се съдържа доста наситен кремообразен парфюм. Консистенцията му няма нищо общо със стандартните кремообразни парфюми - гъста и твърда, наподобяваща вазелин. Напротив - кремчето е доста леко и ефирно. Малко количество, нанесено на китките и врата попива в кожата за секунди и ви осигурява траен и наситен аромат в продължение на часове. Бурканчето съдържа 15 мл продукт, без парабени и други вредни съставки.



Когато чуя за парфюм, наречен Berries, честно казано си представям стандартната сладникава сочна миризма на горски плодове, която е така типична за повечето celebrity парфюми или лимитките на Escada. Очаквах същият леко тинейджърски аромат и от този, но се оказа че допускам кардинална грешка. Frais Monde Berries поне според моя нос не е никак сладникав. Парфюмът има дълбок, наситен, почти унисекс аромат, зимен и вечерен. Усещат се по-скоро самите листа на горските плодове, отколкото малките плодчета - мъхове, зеленина и опияняваща нощна прохлада завладяват съзнанието още при първото вдишване. Аромата остава почти непроменен до края - няма някакво драстично развитие, но пък за сметка на това трае с часове. 


 Source: Internet


Тъй като никак не съм добра в описанието на аромати обикновено гледам в подобни публикации да посоча поне още един парфюм със сходен аромат, за да може по-лесно да се добие представа за типа ухание. Парфюмът, който веднага изникна в съзнанието ми като "подобен" беше Enchanted Forest на The Vagabond Prince, който за съжаление не се внася в България. Писала съм за него преди доста време - можете да си припомните публикацията ето тук. Не, не са еднакви, но са сходни по характер.


Source: Internet

В колетчето, което получих от PARF!MO.BG имаше също и две ароматни мострички - на Moschino Light Clouds и Burberry Body. Всеки клиент на сайта също получава безплатни мостри при направена поръчка. Глупаво е да обръщам внимание на подобно нещо, което в нормалните европейски държави си е традиция, но честно казано рядко при покупките ми от български сайтове получавам такива. 



 А сега е време и за традиционното лирично отклонение, посветено на тези, които може би биха допуснали че бих плюла на петте години хвърлен труд по блога и бих написала фалшиви хвалебствия за продукт, който не ми допада:

* Публикацията НЕ Е платена и линковете в нея не са афилиейт - не получавам пари ако някой реши да пазарува от сайта. Продуктът описан в публикацията ми бе предоставен за проба и ревю. Парфюми и козметика имам повече от достатъчно и не бих си позволила да публикувам позитивни отзиви за продукт, ако той наистина не ми е харесал.  

0 коментара:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...