Acrylic Lipstick Holders

Ето последната ми покупка от Джъмбо - две акрилни поставки за червила. Всяка побира по 9 червила и цената им е по около 6 лв./бр. Двете са повече от достатъчни да поберат абсолютно всичките ми червила, с което съм особено горда :) Даже имам място за още 4 нови, но засега няма да бързам да го запълвам. 

***

Here's my last purchase - two acrylic lipstick holders from a local store called Jumbo. They are quite cheap and more than enough to hold all of my lipsticks which I'm quite proud of :)





4 коментара:

  1. MaquiLab каза...

    Ооох, как съм загледала едни акрилни кутии тип "Кардашиян" в Ибей, и май ще ги взема... Но да си питам - освен тези поставки, друго полезно откъм съхранение има ли в Джъмбо? Че ми е много далече...

  2. Vorpax каза...

    О, кутийки и чекмедженца има най-различни (Адри и Деси са ги показвали в блоговете си), но нищо друго не ме грабна, може би защото нищо друго не ми трябва.

  3. MaquiLab каза...

    Окс, мерси, ще потърся :)

  4. ParS каза...

    Ама човек да се чуди от къде имате толкова червила :) Посмъртно не мога да запълня такава поставка. Но пък Джъмбо за мен си остава най-великото нещо измисляно някога :D Ели, задължително се разкарай до там :)

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...