Favorite Blog Posts Of The Week

Здравейте,

От днес въвеждам нова "рубрика" в блога си - в нея ще включвам списък с най-интересните блог постове, на които съм попаднала през изминалата седмица. Не всички блогове, които следя са козметични, но се надявам да ви бъде интересно да разгледате статиите, които са ми направили най-голямо впечатление. Кой знае, може пък да попаднете на блог, който не сте срещали досега и да ви стане достатъчно интересен, за да го включите в списъка си за четене.

Държа още в самото начало да уточня, че аз не съм някакъв голям разбирач, който е застанал тук да раздава компетентно мнение и да слага оценки на чуждата работа. Статиите, които ще пускам в тази рубрика са подбрани въз основа на личното ми мнение като обикновен читател.

Ето и най-интересните постове, на които попаднах през изминалата седмица:



 






















































































































4 коментара:

  1. Много готина идея :) Впускам се в разглеждане на непознатите за мен блогове :)

  2. Veselina каза...

    Много приятна рубрика :) човек наистина може да се информира за блогове,на които не е попадал :)

  3. Nelsba4kazdravo каза...

    уеп и мен ме има тук ( My Box Of Makeup )♥ с интерес ще следя рубриката а и не само ♥

  4. Unknown каза...

    thanks for featuring me :)!! just found your blog and i really like it :)!

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...