Спирала за мигли Rimmel London Sexy Curves full volume & curve mascara 001 Black (8 ml)

В предните си публикации говорих за червила и сенки, реших че ще е подходящо да покажа и една хубава спирала, от която съм много доволна - Rimmel London Sexy Curves.



Производител: Коти Бюти Великобритания / Ланкастър Груп
Вносител: Еврос КиП ЕООД, гр. Бургас. 

Това е една от любимите ми спирали. Евтина е, икономична, има удобна четчица и наситен черен цвят, сравнително лесно се почиства и придава добър обем и извивка на миглите. Доста хора са доволни от нея. Не знам дали е подходяща за чувствителни очи, но поне при мен не е предизвиквала раздразнения или алергични реакции. 
Химичният и състав е доста дълъг и ще ми е истински кошмар да го препиша, но ще се постарая някой от следващите дни да го снимам по-четливо, защото апарата ми в момента е повреден :(

1 коментара:

  1. Unknown каза...

    Имах същата спирала, но не знам защо не се спогодих много с нея... Беше ми прекалено водниста и не изсъхваше бързо.

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...