Опит за интересен маникюр

Ето и обещаният опит за маникюр със странното безименно лакче с блестящи частици. Използваните лакове са: Melly No: 57, Golden Rose Paris  No: 41 и въпросния безцветен лак с големи шестоъгълни разноцветни частици:


На снимката по-долу можете да проследите различните етапи: на показалеца си съм нанесла 1 слой Golden Rose Paris 41, на безименният си пръст съм нанесла 2 слоя Melly 57, на средният ми пръст е комбинация от 2 слоя Melly и отгоре 1 слой Golden Rose, а на кутрето ми върху въпросната комбинация е нанесен и безцветният лак с блестящи частици. 

Следващата снимка е правена вътре в стаята без пряка слънчева светлина:
Държа да похваля лака Melly - имам 3 цвята на тази марка и от всичките съм много доволна, имат интересни цветове, нанасят се лесно и съхнат бързо. За трайност не мога да дам обективни отзиви защото нокътната ми плочка е много мазна  и без значение от топ и база няма лак, който да издържи повече от 2 дни.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...