Кремообразни сенки за очи Rimmel Colour Mousse 8hr цвят 008 Sassy



Това са единствените кремообразни сенки за очи, които ми харесват досега. За сметка на това пък мнооого ми харесват. За мен това е перфектният цвят сенки за хора с по-матова кожа. Стоят прекрасно и придават разкошен бронзов блясък на клепачите. Често ги комбинирам и с черни сенки за по-опушен ефект. Използвани самостоятелно пък са идеални за дневен грим. Нанасят се много лесно и не се събират в ъгълчетата на клепачите. Е, не издържат чак 8 часа, но като за кремообразни сенки се държат доста добре. Използвам ги и вместо база за грим - нанасям на целия клепач, изчаквам да изсъхнат и отгоре нанасям цвета който съм избрала - запечатват го добре и правят прахообразните сенки по-трайни и по-наситени като цвят.
Цената им варира между 7 и 10 лв, а количеството е огромно. Нямат аромат, консистенцията е много приятна и не са ми предизвиквали никакви алергии или дразнене на кожата. Държа да отбележа обаче, че моята кожа по принцип не е прекалено чувствителна.
Опаковката е стабилна, от масивно стъкло, има си предпазно капаче, което пази от разтичане.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...