Ексфолиант за лице Beauty Formulas exfoliating facial scrub Cucumber & Avocado (300 ml)

 Наложи ми се да използвам снимка взета от интернет, защото тази която аз направих беше изтрита по погрешка. Снимката горе е взета от www.afrodesire.com. Сега относно самия продукт:

Още една евтина и недобра покупка. Огромно количество ексфолиант за лице (300 ml) на символичната цена от около 4 лв. Не е лош, но ексфолииращите му частици са доста големи, но малко на брой и след употребата му не усещам лицето си по-чисто и гладко. Честно казано нямам какво повече да споделя за този продукт - не ме въодушевява, не ме е и разочаровал чак толкова... Като обобщение - не бих го препоръчала, но все пак имайте предвид, че аз съм доста капризна откъм ексфолианти, а и съм чела доста добри отзиви от други хора за този ексфолиант...
Ето тук можете да видите консистенцията му и състава:

0 коментара:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...