Сенки за очи Seventeen Silky Shadow Pearly – цвят 245 Evening Blue (4g.)



Цена: 7,88 лв.
Производетел: HELLENIKA SA, Гърция.
Вносител: Хеленика Козметикс БГ, София, Богатица 9, тел.: 963 02 15
 /Снимка без светкавица/
/Снимка със светкавица/

Разкошен тъмно син цвят с нежни и миниатюрни светлосини блестящи частици. Може би един от най-красивите, които съм виждала. Нанесен на клепача обаче губи от красотата си, за съжаление.
Доста съм раздвоена в мнението си за сенките на Seventeen като цяло. Имам по няколко броя сенки от три различни марки, собственост на HELLENIKA SA Seventeen, Radiant и Trendy By Cosbell. Radiant са най-скъпите, Seventeen са средната ценова категория, а Trendy By Cosbell са в диапазона 3-4 лв. Мисля, че Seventeen ми допадат най-малко от всички – доста ронливи са и въпреки, че имат прекрасни и разнообразни цветове, нанасянето им върху клепача е трудно и неравномерно. Освен това самата им опаковка не ми допада – прозрачното им капаче е на винт и при по-силно пренатягане започва да превърта и да държи хлабаво (това е предупреждение, в случай че възнамерявате да ги носите в дамска чанта).
Няма да изписвам подробно химичния състав, мисля че се вижда добре на снимките, а и не мога да кажа нищо съществено за него – не съм чела мнения на специалисти по въпроса. Не разбирам много от това, но честно казано не ми изглежда много „щадящ” за кожата на клепачите. Е, поне са сложили едно утешително „100 % fragrance free” за разкош ;)
P.S. Мнението ми за другите цветове от същата серия на Seventeen се припокрива, така че в отзивите си за тях ще напиша почти същото – само цветовете са различни, но по качество на продукта и опаковката нямат разлика.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...