Подхранващ крем за ръце Здраве с екстракт от череша (75 ml)

 


Ето какво пише на опаковката:


Подхранва, омекотява и хидратира кожата на ръцете. Комбинацията от витамини и екстракт от череша защитава кожата на ръцете и я предпазва от изсушаване и вредните въздействия на околната среда. Придава на кожата гъвкавост, еластичност и кадифена мекота. Начин на употреба: Нанасяйте крема с леки масажни движения върху измити и подсушени ръце.
Състав: AQUA, GLYCERIL STEARATE, GLYCERIN, CETEARYL ALCOHOL, SODIUM CETEARYL SULFATE, DIMETHICONE, STEARIC ACID, ISOPROPYL MYRISTATE, PEG-8, CHERRY EXTRACT (STALKS AND LEAVES OF THE SWEET CHERRY, PRUNUS AVIUM, ROSACEAE), PANTHENOL, GLYCERIL LINOLEATE, GLYCERIL LINOLENATE, PARFUM, DICHLOROBENZYL ALCOHOL, TETRASODIUM EDTA, 2-BROMO-2-NITROPROPANE-1,3-DIOL,DIAZOLIDINYL UREA, EUGENOL
За мнения тел: 0800 16016 /безплатно от цялата страна/
Срок на годност след отваряне: 12 месеца”

Mного добро кремче за зимния период. Прави кожата мека и създава нещо като защитен филм върху нея. Зимно време ръцете ми много измръзват и кожата ми изпръхва. С този крем успявам доре-долу да спася положението. Аромата му е приятен, но ме дразни това, че не е аромат на свежа череша, а на захаросана. Навремето имаше едни дъвки с аромат на мента и череша (мисля че бяха Orbit), миришеха по същия начин. Не е лошо, но на моменти ми идва прекалено тежко и сладникаво. Не го препоръчвам за употреба през лятото - от една страна заради тежката миризма, от друга заради по-тежката консистенция, но за зимата е добър. Цената му е около 1,50 лв.

Прави ми впечатление, че съдържа в състава си 2-BROMO-2-NITROPROPANE-1,3-DIOL, което доколкото знам май е вредна съставка, но не съм специалист, така че не знам до колко е вярно това.

P.S. Крема, който имам аз е в старата опаковка, новите са с надпис Aroma Green Line, асортимента им е същия - череша, пъпеш и водна лилия. Наскоро си взех този с водна лилия и в някой от следващите си постове ще дам отзиви и за него.

0 коментара:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...