Пяна за вана Avon White Lily Bubble Bath (1000 ml)



Много приятна пяна за вана. Огромно количество на сравнително ниска цена (около 7,50 – 8 лв. на промоция). Може да прозвучи малко странно, но съм я ползвала и вместо душ гел – върши и тази работа перфектно. Според мен разликата между душ гел и пяна за вана е само в концентрацията. Пак подчертавам – според мен – в никакъв начин не твърдя че съм права. Прави хубава пяна, има приятен аромат (макар че не ми мирише съвсем на лилия, доста синтетичен е аромата, но не ме дразни). Не ми е причинявала алергични реакции или кожни раздразнения. Не съм ползвала останалите аромати от същата серия и не мога да преценя дали е по-добра от останалите или не. Няма да изписвам химичния състав – кликнете на снимката, за да я видите в по-голям размер, мисля че е излязло четливо. Едно нещо ме дразни изключително много обаче в продуктите на Avon – това, че на почти никой от тях не мога да намеря къде е изписан срока на годност. На тази пяна за вана пише, че датата на производство е отпечатана на опаковката, но единствените цифри които намирам са 17:17, което не ми изглежда като дата…

0 коментара:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...