Alverde Anti-Aging Vitamin Creme Acerola Karotte - Възстановяващ витаминен крем за лице с екстракт от ацерола и морков (50 ml)



Цена: около 6,50 лв.
Няма да описвам всичките хвалебствия, изписани на опаковката, мисля че е излязло достатъчно четливо на снимката. Приятно кремче, създава свежо усещане, мирише много хубаво на натурален сок мултивитамин (ама и аз едни асоциации правя...). Не съдържа изкуствени аромати, консерванти, оцветители, минерални масла и животински деривати. Изпъващ антибръчков ефект. В тубичка подобна на крем за ръце е - аз лично ги предпочитам пред тези в кутиййките, понеже така не се налага да бъркам с пръсти вътре, а и продукта има по-малко досег с въздуха. Дотук всичко звучи прекрасно. Но както винаги няма пълно щастие - първа и най-гадна подробност: оцветен е в отвратителен ярко жълт цвят, което може да се види от снимките по-долу. Естествено на ръката си съм сложила по-голямо количество, за да се види по-добре. Нанесен на лицето цвета почти не се забелязва, но все пак ми се струва, че особено на естествена светлина лицето ми става по-жълтеникаво и изглеждам като хепатитно болна.

Другото, което ми направи лошо впечатление е факта, че създава кир ефект, но ако се нанася по-пестеливо това може да се избегне до голяма степен. И третият ми проблем е, че не знам дали има слънцезащитен фактор, а все пак е дневен крем. На етикета с българско описание не е споменато нищо по въпроса. Има надпис на немски "HAUT AB 30", но тъй като никога не съм учила немски, нямам представа дали това означава че е със слънцезащитен фактор 30 или пък е предназначен за жени над 30 години или нещо подобно. Много мразя продукти, при които българският превод е сложен само за отбиване на номера.
Забравих да спомена още една положителна черта на продукта (или по-скоро на опаковката му) - отворът на тубичката е запечатан със защитно фолио, което предпазва от контакт с въздуха и пречи на всеки посетител в магазина да го отваря и да си завира носа вътре и да тества. Лошото е, че това в случая предпазва и от това човек да види отвратителния отровно жълт цвят, което мен лично определено би ме спряло от покупка.



Ползвам крема от около седмица всяка сутрин. Досега кой знае какъв избистрящ или опъващ ефект не съм забелязала, но още е рано да се каже. Не ми запушва порите, не ми омазнява кожата, нямам алергични реакции или дразнене под каквато и да било форма. Цената му е повече от прекрасна.

1 коментара:

  1. ashli78 каза...

    Аз съм мн.доволна от Алверде! Освен от кремовете за лице,също и от флуидите за лице,които попиват мн.добре и оставят усещане за свежест :-)но все пак при всеки е индивидуално кое как ще му се отрази според капризите на кожата;-)
    Аз се радвам,че открих тази серия също така,защото е с логото на BDIH,което ще рече че освен,че има натурални съставки,също така е нетествано в/у животни.

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...